Followers

Sunday, September 13, 2009

Insan Yang Disayangi....

bila ku bangun.....
kulihat sekeliling ku....
ku hanya melihat diri ku....
hanya diri ku....

tapi kini ku bangun....
kulihat...dia dimata ku...
ku lihat dia tersenyum padaku....
hati ku mula berdegup....

hanya dia yang setia menanti....
walaupun hakikat nya
dia yang ku cuba hindari....
tapi kini dapat memiliki sekeping hati ini....

Friday, August 28, 2009

one in the million.....

apa kah maksud itu.....apa yg di maksudkan satu dalam berjuta.....cuma satu yg akan dijumpai yang mungkin dapat membahagaikan hati...maybe yg dijumpai itu....yg dekat di tepi kita atau yg selalu menghubungi kita yg selalu msg kita atau pun teman sepermainan sewaktu kecik....tak mustahil kn....mungkin yg br kita kenal dari pandangan pertama....mungkin yg selalu kita tengking dan herdik.....ataupun yg selalu jadi teman kita bergaduh di tempat kerja.....ataupun sahabat yg setia mendampingi kita bila kita susah.....ah....semua ada kemungkinan tp siapa gerangan nya...itu yg menjadi tanda tanya....jikalau ada tanda di dahi kn senang...tp masalah nya tanda nya tak kelihatan pun yg ada hanya senyuman manis....tutur kata yg manja...kata nasihat yang membina....dari insan2 yang dikenali....tp yang happy nya....ada insan yg sentiasa mengambil berat....setiap detik dia akan bersama....sentiasa memerhati dan tersenyum....setiap detik itu akan berasa indah selamanya...walaupun nak dihampiri ia akan tetap jauh....hehehh....tp itu lah teman....yg sentiasa hadir dalam suka dan duka hidup ini...terima kasih teman....ku hargai semua apa yg samggup engkau lakukan untuk ku...walaupun amat susah untuk ku terima tapi ku tetap hargai diri mu....

Wednesday, August 26, 2009

SELAMAT BERPUASA KEPADA MUSLIMIN MUSLIMAT SEMUA.....

Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan

"Ya Allah tolong abaikan puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada);
* Tidak bermaafan terlebih dahulu antara suami isteri;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.

Maka Rasulullah pun mengatakan Amiin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita
bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang meng-amiinkan adalah
Rasullullah dan para sahabat , dan dilakukan pada hari Jumaat.
Oleh itu

SAYA TERLEBIH DAHULU MEMOHON MAAF jika saya ada berbuatkesalahan, baik yang tidak di sengaja mahupun yang di sengajakan ,semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dandirahmati Allah S.W.T, insyaallah.

SELAMAT MENJALANKAN IBADAT PUASA DAN MENGIMARAHKAN RAMADHAN...

Sunday, August 2, 2009

PEKARA YANG BUAT KITA HILANG INGATAN

Perkara- Perkara Yang Membuat Kita Hilang INGATAN dan TUMPUL MINDA :

Kurangkan makan bawang besar
Kurangkan makan berempah
Kurangkan makan ketumbar kering
Kurangkan menonton hiburan
Kurangkan membaca majalah hiburan
Kurangkan ketawa yang panjang atau terbahak-bahak
Kurangkan minuman air batu,air dalam tin(100 plus dan lain2)
Kurangkan makan organ dalaman ayam terutamanya kanak2
Jangan makan kepala ikan
Jangan minum air yang ada semut
Jangan tidur selepas subuh Jangan tidur selepas asar
Jangan tidur selepas makan
Jangan makan terlalu kenyang
Jangan makan berat selepas jam 9.00 malam
Jangan menyapu rumah pada waktu malam
Jangan makan yang masam-masam berlebihan
Jangan dicampur makan laut dan darat dalam satu hidangan
Jangan minum susu selepas memakan daging/ayam

Perkara-perkara yang perlu diamalkan

Selalu makan buah manisan seperti kurma dan lain2
Selalu makan makanan yang panas2
Selalu memakan kekacang seperti kacang soya @ badam dan lain2
Selalu minum air masak
Selalu makan ulam2
Selalu mengamalkan pandangan hijau
Selalu bersenam
Selau menggunakan imajenasi otak
Banyakkan memakan makanan berasaskan gandum/soya
Banyakkan aktiviti berkhemah di hutan/pantai(yang mempunyai pokok) kerana disitulah terdapat banyak ion2 negetif dan cahaya matahari infra merah (terutama pada waktu pagi) yang amat diperlukan oleh tubuh badan,kerana hanya kawasan seperti ini sahaja yang mempunyai % yang cukup untuk kegunaan kita seharian berbanding dalam bangunan batu ianya terlalu sedikit
Jangan ego
Jangan dengki pada orang lain
Jangan makan dari sumber yang tidak halal
Jangan memberi anak makan makanan dari sumber yang tidak halal
Jangan makan makanan yang ada pewarna
Jangan makan makanan yang ada pengawet
Jangan mengunakan minyak masak lebih dari 2 kali
Jangan mandi selepas 9.00malam ......dan yang paling penting dibawah ini........ selamat beramal.....
Jangan sengaja lewatkan solat. Perbuatan ini Allah tidak suka. Kalau tertidur lain cerita.

Jangan masuk ke bilik air tanpa memakai alas kaki (selipar).. Takut kalau-kalau terbawa keluar najis, mengotori seluruh rumah kita.

Jangan makan dan minum dalam bekas yang pecah atau sumbing. Makruh kerana ia membahayakan.

Jangan biarkan pinggan mangkuk yang telah digunakan tidak berbasuh. Makruh dan mewarisi kepapaan.

Jangan tidur selepas solat Subuh, nanti rezeki mahal (kerana berpagi-pagi itu membuka pintu berkat).

Jangan makan tanpa membaca BISMILLAH dan doa makan. Nanti rezeki kita dikongsi syaitan.
Jangan keluar rumah tanpa niat untuk membuat kebaikan. Takut-takut kita mati dalam perjalanan.

Jangan pakai sepatu atau selipar yang berlainan pasangan. Makruh dan mewarisi kepapaan.

Jangan biarkan mata liar di perjalanan. Nanti hati kita gelap diselaputi dosa.

Jangan menangguh taubat bila berbuat dosa kerana mati boleh datang bila-bila masa.

Jangan ego untuk meminta maaf pada ibu bapa dan sesama manusia kalau memang kita bersalah.

Jangan mengumpat sesama rakan taulan. Nanti rosak persahabatan kita hilang bahagia.

Jangan lupa bergantung kepada ALLAH dalam setiap kerja kita. Nanti kita sombong apabila berjaya. Kalau gagal kecewa pula.

Jangan bakhil untuk bersedekah. Sedekah itu memanjangkan umur dan memurahkan rezeki kita.

Jangan banyak ketawa. Nanti mati jiwa.

Jangan biasakan berbohong, kerana ia adalah ciri-ciri munafik dan menghilangkan kasih orang kepada kita.

Jangan suka menganiaya manusia atau haiwan. Doa makhluk yang teraniaya cepat dimakbulkan ALLAH.

Jangan terlalu susah hati dengan urusan dunia. Akhirat itu lebih utama dan hidup di sana lebih lama dan kekal selamanya.

Jangan mempertikaikan kenapa ISLAM itu berkata JANGAN. Sebab semuanya untuk keselamatan kita.

ALLAH lebih tahu apa yang terbaik untuk hamba ciptaanNya.

Sunday, July 12, 2009

what a very sad story....

why it happen to me....why not to other....still don't understand what happen actually...it feel like nightmare....but i still strong to stand by my self....

hmmm...kehidupan yg amat menuntut satu pengorbanan yang amat sukar untuk ditafsirkan....
susah kah untuk manusia berterus terang dari memperkainkan perasaan org....bila terkena pada diri sendiri mula lah menyatakan betapa pedih dan luka nya hati...tp bila melakukannya pada org lain...tak terpikir apakah perasaan yg org lain...

manusia mmg sama sahaja...bila gembira mula lah lupa akan sedih nya...bila sedih br datang pada org yg mmg rasa boleh mengubati nya...

pernah ke terpikir....bila kita cuba melukai org...kita akan lebih terluka satu masa nanti...bila kita cuba kembalikn ia pada asal nya mungkin dah terlambat...

Thursday, July 9, 2009

what have i done????????????

i'm feel very sad right know....know i'm speechless.
don't know what to do...miss him so much....

Saturday, June 13, 2009

Pra Perkhemahan Kadet Remaja Sekolah...

Pra Perkhemahan Kadet Remaja Sekolah (KRS)



Para2 pegawai kadet sedang berehat.....





Nie tgh membuat gejek...gejek apelah nie....betul ke dieorg nie...heheh...jgn marah ye....



pegawai kadet sedang berbincang.....ape benda yg dieo nie bincangkn bkn nak ajak org pun....heheh



heheh...senyum jgn tak senyum...heheh



blh tahan juak panas time bergmbr nie semua muka jd hitam....kui...kui...kui


nie platun Ketiga


Nie pulak pelatun ke-4



Nie pulak platun ke-2 heheh....my platun nie... dari kiri rizal, wandy,asri, Tn. Patrick, Farah, Philo, Tini, Ana, Illa, Jolene, Liya and the last young gentalmen MAN...hahahha


Nie pulak Platun pertama...bos (Rafi) n penolong bos (Jojo) kat cne...hehehe.....




nie pulak apa benda yg dieorang buat....tak takde kerje lain kot.....nak juga buat meriam...raye lum lg lah.....


Nie pulak masa latihan n cara2 pertolongan cemas dijalankan ....heheheh


nie pulak time kite org kat tapak kawad....heheh....dah lah time nie panas sangat rase nak pingsan dah nie...heheheh....

Nie pulak kumpulan 4 sibuk bekerjasama bt gejek......caya lah mail n sue...terror gak dieorg nie...heheh.....

video

Wednesday, June 10, 2009

Bicara Hati.....

JIKA AKU JATUH HATI

Ya allah jika aku jatuh cinta
Cintakan lah ku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada mu
Agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaimu

Ya muhaimin jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati
Seseorang yang hatinya tertaut padamu
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya rabbana jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku pada nya agar tidak berpaling daripada hatimu

Ya rabbul Izzati, jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalanmu…..

Ya allah, jika aku menikmati cinta kekesihmu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi
Kenikmatan indahnya bermunajat
Di sepertiga malam akhirmu

Ya allah, jika aku jatuh hati pada kekasihmu,
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadamu
Ya allah jika kau halalkan aku merindui kekasihmu,
Jangan biarkan ku melampaui batas
Sehingga melupai aku pada cinta hakiki dan rindu abadi
Hanya kepadamu
Amin….

Doa ku agar kita sama-sama Berjaya didunia dan akhirat….
Berjaya mengharungi segala dugaan dan cabaran…yang sememangnya
Menguji kekuatan iman….
Kerana tapak iman itulah yang menemukan cinta yang selama ini hilang….

Semoga cinta yang dicari telah ditemui
Semoga allah meletakkan kita dibawah payung rahmat kasihnya…
Insyallah….

Sunday, June 7, 2009

EMAK.....Tersayang


Orang kata aku lahir dari perut mak..
(bukan org kata...memang betul)

Bila dahaga, yang susukan aku.... mak
Bila lapar, yang suapkan aku.... mak
Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. .. mak
Kata mak, perkataan pertama yang aku sebut.... Mak
Bila bangun tidur, aku cari.... mak
Bila nangis, orang pertama yang datang .... mak
Bila nak bermanja, aku dekati.... mak
Bila nak bergesel, aku duduk sebelah.... mak
Bila sedih, yang boleh memujukku hanya.... mak
Bila nakal, yang memarahi aku.... mak
Bila merajuk, yang memujukku cuma.... mak
Bila melakukan kesalahan, yang paling cepat marah.... mak
Bila takut, yang tenangkan aku.... mak
Bila nak peluk, yang aku suka peluk.... mak
Aku selalu teringatkan .... mak
Bila sedih, aku mesti talipon.... mak
Bila seronok, orang pertama aku nak beritahu..... mak
Bila bengang.. aku suka luah pada.. mak
Bila takut, aku selalu panggil... "mmaaakkkk! "
Bila sakit, orang paling risau adalah.... mak
Bila nak exam, orang paling sibuk juga.... mak
Bila buat hal, yang marah aku dulu.... mak
Bila ada masalah, yang paling risau.... mak
Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. mak
Yang selalu masak makanan kegemaranku.... mak
kalau balik ke kampung, yang selalu bekalkan ulam & lauk pauk..... mak
Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku.... mak
Yang selalu berleter kat aku... mak
Yang selalu puji aku.... mak
Yang selalu nasihat aku.... mak
Bila nak kahwin..Orang pertama aku tunjuk dan rujuk..... mak

Aku ada pasangan hidup sendiri....

Bila seronok, aku cari....pasanganku
Bila sedih, aku cari.... mak

Bila berjaya, aku ceritakan pada....pasanganku
Bila gagal, aku ceritakan pada.... mak

Bila bahagia, aku peluk erat....pasanganku
Bila berduka, aku peluk erat.... emakku

Bila nak bercuti, aku bawa....pasanganku
Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah.... mak

Bila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada pasanganku
Bila sambut hari ibu...aku cuma dapat ucapkan “Selamat Hari Ibu”

Selalu.. aku ingat pasanganku
Selalu.. mak ingat kat aku

Bila-bila... aku akan talipon pasanganku
Entah bila... aku nak talipon mak

Selalu...aku belikan hadiah untuk pasanganku
Entah bila... aku nak belikan hadiah untuk emak

Renungkan:
"Kalau kau sudah habis belajar dan berkerja... bolehkah kau kirim wang untuk mak?
mak bukan nak banyak... lima puluh ringgit sebulan pun cukuplah".
Berderai air mata jika kita mendengarnya........

Tapi kalau mak sudah tiada..... .....
MAKKKKK...RINDU MAK.... RINDU SANGAT....

Berapa ramai yang sanggup menyuapkan ibunya....
berapa ramai yang sanggup mencuci muntah ibunya.....
berapa ramai yang sanggup mengantikan lampin ibunya.....
berapa ramai yang sanggup membersihkan najis ibunya.......
berapa ramai yang sanggup membuang ulat dan membersihkan luka kudis ibunya....
berapa ramai yang sanggup berhenti kerja untuk menjaga ibunya.....

dan akhir sekali berapa ramai yang sembahyang JENAZAH ibunya......

Seorang anak mendapatkan ibunya yang sedang sibuk menyediakan makan malam di dapur lalu menghulurkan sekeping kertas yang bertulis sesuatu. Si ibu segera mengesatkan tangan di apron menyambut kertas yang dihulurkan oleh si anak lalu membacanya.Kos upah membantu ibu:

1) Tolong pergi kedai : RM4.00
2) Tolong jaga adik : RM4..00
3) Tolong buang sampah : RM1.00
4) Tolong kemas bilik : RM2.00
5) Tolong siram bunga : RM3.00
6) Tolong sapu sampah : RM3.00
Jumlah : RM17.00

Selesai membaca, si ibu tersenyum memandang si anak sambil sesuatu berlegar-legar si mindanya. Si ibu mencapai sebatang pen dan menulis sesuatu di belakang kertas yang sama.

1) Kos mengandungkanmu selama 9 bulan - PERCUMA
2) Kos berjaga malam kerana menjagamu - PERCUMA
3) Kos air mata yang menitis keranamu - PERCUMA
4) Kos kerunsingan kerana bimbangkanmu - PERCUMA
5) Kos menyediakan makan minum, pakaian, dan keperluanmu -PERCUMA
Jumlah Keseluruhan Nilai Kasihku - PERCUMA

Air mata si anak berlinang setelah membaca apa yang dituliskan oleh siibu. Si anak menatap wajah ibu,memeluknya dan berkata,

"Saya Sayangkan Ibu". Kemudian si anak mengambil pen dan menulis "Telah Dibayar" pada mukasurat yang sama ditulisnya.

Thursday, May 28, 2009

Thanks a Lot Teacher....


THANK YOU MDM. HO HOPE YOU SUCCESS IN WHATEVER YOU DO...WE WILL REMEMBER YOU.

Tuesday, May 26, 2009

wah nak cuti....yeh yeh.....

tak sbr nak cuti nie...heheheh

Friday, May 1, 2009

Program Titian Integrasi IPT 2009

hari ke-empat 29 April 2009





hari ketiga 28 april 2009







hari kedua 27 April 2009

sukaneka bersama KRT



Lawatan Ke MLNG Petronas




Our Friends


hari pertama 26 april 2009

























Wednesday, April 22, 2009

Kejohanan Futsal Peringkat Pengajian 2009

Tanggal 18 hb April 2009...merupakan tarikh bersejarah dimana pertandingan futsal telah diadakan di IPGM miri......dianjurkan oleh KPLI-Pengajian Bhs. Inggeris & KPLI-Pengajian Matematik......Bertempat digelanggang Bola Jaring ......terdapat 16 pasukan yg bertanding bagi wanita....dan 12 pasukan yg bertanding bagi lelaki....single knock-out bagi wanita...dan Double knock-out bagi lelaki....chewah....rasa pengulas sukan lah pulak....heheh....tp tak menjadilah....huhuhunielah antara pasukan yang bertanding pada hari pertama perlawanan...termasuk pasukan penganjur...hehehe....best gak...tp panas lah....balik2 je perrlawanan dah
sun burn heheheh....tp best n seronok....dpt pengalaman jd penganjur dan bermain walau
pun tak menang huhuhu....sedih tu....tp tak ape janji hati senang heheh....


nampak tak yg dua org tu heheh...bergaya n





hensem tu hehehe......ada gaya permain bola sepak terkenal tu heheh








YOU LOOK BLUE>>>>>>>>>





Pada 19 hb April 2009 pulak acara semi final n final.....seronok gak...heheh...blh cuci mata...heheh walaupun panas terik hehehe....tetap setia menjadi penonton setia di padang....heheh



hadiah yang bakal di menangi oleh permain dan pasukan......yang mendapat tempat pertama kedua dan ketiga.......hamper je.....heheheh.........ini adalah pasukan yang memenangi perlawanan....heheh.....pasukan berbaju hijau kuning dan pasukan yg memakai baju merah hitam bagi wanita....hehehehe.....tengok muka letih selama 2 hari berturut turun padang untuk memenangi perlawanan.......

Thursday, April 16, 2009

Enjoy the jokes & have a great day ahead

1. WHO SHOT THE BEAR?

An 80 year old man is having his annual check-up at his doctor's office.He says to the doctor, "I've never felt better in my whole life. In fact, I have a 20 year old bride who's pregnant and having my child. What do you think of that?" The doctor thinks for a second and then says, "Let me tell you a story. I know this guy who's an avid hunter. He never misses a hunting season. But one day he's in a hurry to go hunting and he accidentally grabs his umbrella instead of his rifle. So he's in the woods and suddenly a giant grizzly bear appears out of nowhere. He raises his umbrella, points at the bear, squeezes the handle and the bear drops dead in front of him. What do you think of that?" The old man says, "That's impossible. Someone else must have shot that bear!""EXACTLY" says the doctor.

2. WHAT'S IN A NAME?

A Red Indian boy goes to his mother one day with a puzzled look on his face."Say, Mom," he asked, "why is my big brother named Mighty Storm'?" "Because he was conceived during a mighty storm." she replied."Why is my sister named 'Corn Flower'?""Well," his mother answered, "Your father and I were in a cornfield when we made her." "And why is my other sister called 'Moon Child'?""We were watching the moon landing while she was conceived," the mother replied.The mother then asked the boy, "Tell me, Broken Rubber, why are you so curious?"

3. BIOLOGY LESSON

At a Biology class, the teacher asked the class: "Why is that during childhood, gals tend to grow taller than guys?"A student replied: "That's because guys have balls and that weighs them down."Teacher: "Then why is that at maturity, guys tend to grow taller than gals?" Student: "That's because gals have breasts and they are heavier than the guy's balls."

THE SEVEN DANGEROUS

DON'T ACT THE 7 ACTIONS BELOW
AFTER YOU HAVE A MEAL


*Don't smoke- Experiment from experts proves that smoking a cigarette after meal is comparable to smoking 10 cigarettes (chances of cancer is higher).


*Don't eat fruits immediately - Immediately eating fruits after meals will cause stomach to be bloated with air. Therefore take fruit 1-2 hr after meal or 1hr before meal.

*Don't drink tea - Because tea leaves contain a high content of acid. This substance will cause the Protein content in the food we consume to be hardened thus difficult to digest.


*Don't loosen your belt - Loosening the belt after a meal will easily cause the intestine to be twisted & blocked.


*Don't bathe - Bathing will cause the increase of blood flow to the hands, legs & body thus the amount of blood around the stomach will therefore decrease. This will weaken the digestive system in our stomach.

* *Don't walk about - People always say that after a meal walk a hundred steps and you will live till 99. In actual fact this is not true. Walking will cause the digestive system to be unable to absorb the nutrition from the food we intake.


*Don't sleep immediately - The food we intake will not be able to digest properly. Thus will lead to gastric & infection in our intestine.

Sunday, April 12, 2009

Lirik Lagu Afgan - Terima Kasih Cinta

afgan

Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

ouuwwww...
ouuwwww...

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku oouuwww
Kesalahanku yang pernah menyakitimu

Video Klip Afgan - Terima Kasih Cinta

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

powered by lirik lagu indonesia

Lirik Lagu Tanpa - Sixth Sense

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Chorus :
Tanpa..Cintamu aku resah
Tanpa..Kasihmu aku hampa
Tanpa..Dirimu aku mati
hohoo…

Ulang 2x

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengertiTakut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Ulang 2x

Saturday, April 11, 2009

Emo...Emo...sang pemerhati....

Bila dia diperlukan dia tak pernah ada disisi…..

Dia hanya pentingkn diri….tak pernah ingin memahami….mungkin dia hanya sendiri…..
Rasa ingin meninggalkan semua ini….tp apakn daya hanya manusia biasa….
Rasanya dia ada sesuatu yg tak fahami… hanya tuhan yg tahu….tp bila diingati….hanya luka yg hadapi….dia ditemani bunga2 cantik yg amat ingin ditemani….setiap bila bunga ingin ditemani dia akan sentiasa ada disisi…..tp bila diamati adakah dia ingin memiliki sang bunga yg ditemani….setiap bila ia bersama…sang hati akan dilukai….tapi hakikat nya ia hanya peneman sepi….sepi tak seindah apa yg diingini…..adakalanya ia hadir tak diingini….acapkali ia meyakiti….makin tak ingini diingati…hanya takdir yg dapat menentui….maaf ingin ku pohoni…..bila mana ku akan pergi….membiarkan dia ditemani….oleh bunga2 pujaan hati….maaf sekali lagi ku pohoni…..aku akan mengundur diri….biar hanya memerhati….dia ditemani bunga2 impian hati…maaf ku gagal memenangi….hati yg ku ingin miliki….ku hanya boleh memerhati….tanpa ingin menyentuhi….takut ia akan melukai...hati yg sedang dibaluti....

Wednesday, April 8, 2009

HAPPY....n Tired also.....heheh...

hai.... guy....olla....heheh

hari nie ada gak kesempatan nak taip blog....menambah ape yg patut.....heheh. hari nie nak gak cite aktiviti kite org waktu cuti minggu lps and hari semalam...best sgt tp agak letih lah......tapi happy gakheheheheh.........best giler....
hari sabtu lepas kite org ada family day salah satu projek....kewarganegaraan kite org lah.....tp yag handle nie bkn group sy....tp salah satu group classmate sy.....wah hari tu kite org bkn main happy lg....heheheh....siap ada senamrobik lg tu pagi2 kat luak esplanade......heheh....best sgt2 happy....kiteorg ada sukaneka, bina istana pasir


permainan bola tampar ..........tgklah aksi permain bola tampar yg separa pro nie...

siap jaring pakai tali lagi tu heheheh............dan bola sepak pantai......memang seronok lah.....kwn2 pun semua nye sporting dan aktif semua nya....heheheh .....kite org habis aktiviti dlm kul 12 tgh hari.......tahniah kepada geng-geng yg anjurkan family day nie.....ada yg ajak insan tersyg hehehe......meramaikan aktiviti haritu.....tp sedih gak....ada org tersyg jauh sgt....ada yg sibuk, ada yg nak dtg tp byk mslh.....hehehe...sy plak org nye ada tp.....faham2 je lah br nak mula nanti.... kwn nye ramai.... susah nak pilih.....hahahaha......kwn je tu tak leh perasan lebih2 ye....heheh....but this family day is the best family day yg sy pernah attend.....heheh....al-maklum lah semua nye otak.....giler2.....hehehh.....so tahniah u guys.....anda berjaya handle program nie....heheheh....tgl dua group lagi......heheheh......


7 April 2009.......



semlm pulak kite org bt projek car wash nie pun classmate kite org gak yg punye projek....syok sgt....dpt cuci keta ramai2......heheheh....mula2 ingat kn tak dpt sambutan tp .......sambutan nya mengalakkan....ada yg minta kiteorg punye classmate buka lagi satu hari untuk projek.....tp cukup2 lah penat tau nak cuci kereta yang hampir 21 buah tu dengan tenaga kerja hanya 16 org.....tp sy just tlg cikit je....selebihnye jd jurugambar tak bertauliah lah heheh tersebut....

akhir nya berjaya mencuci 21 buah kereta dengan tenaga kerja 16 org pekerja.....heheh....amat penat tp sungguh gembira n membahagiakan apa bila projek berjaya di jalankan...tahniah kepada group yg terbabit.....

KPLI-BI is the best...........

YOU ARE THE BEST GUYS

KEEP IT UP......

All the best for your school based experience.......At SK Agama....SK Tudan.....SK Luak....SK Kpg Pulau Melayu.....SK Riam me and my two friend at SK St. Columba

before that happy holiday to all of you.....

for my futsal team don't forget our tournament on 18 April 2009......

thank to all of you n ur support as commitee member.....

All the best MY TEAM....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Alissya_Yana. Powered by Blogger.