Followers

Monday, November 7, 2011

Wah!!!!Sedap nye.....Hahaha...

Assalamualaikum semua....

Penat sangat rasa badan Yana....bukan apa yana baru je balik dari kampung petang tadi masih lenguh-lenguh rasa badan ini....ok yana nak kongsikan sesuatu untuk kawan-kawan semua...Masa balik kampung sempat lg singgah sekejap kat Miri...

Masa tu terasa lapar lak perut jadi yana ajak lah adik g tapau makanan....Nak tahu yana makan apa...Yana makan Nasi Lalapan....Sedap!!! sangat....pedas sambal nya pun rasa boleh tahan...sampai yana mengeluarkan air mata....hehehhehe....sampai berasap2 rasa kat atas kepala....

Kawan-kawan nak tahu Nasi Lalapan tu apa? Ok apa kata yana tunjuk kan gambar nya buat kawan-kawan semua.....

Lalapan Ayam  

Lalapan Empal( Daging)

Ok macam mana sedap tak hehehhe.....Nasi Lalapan nie ada banyak jenis...ada Ayam, Daging dan Ikan Bawal. Tadi Yana makan Lalapan Ayam....sedap....tgk sambal kat tengah tu...itu lah yang membuatkan Lalapan suatu yang istimewa....hehehh....Nasi lalapan nie mcm nasi yang berserta lauk ulaman....heheheh...

Nak tahu tak kat mana yana makan....yana makan kat Restoran Muara Waterfront Miri.....nak tgk tak kedai gambar kedai tu...heheheheh...ooopss....yana lupa lak nak ambik gambar die....Tapi tak ape....Klu kawan-kawan bercuti kat Miri....kawan-kawan leh Tanya org-org kat sane kerana Restoran Muara tu terkenal kat sana dengan nasi lalapan nye....heheheh

Ok sampai disini celoteh yana hari ini...yana nak buat blog walking jap lps tu nak g tido dah mengantuk sangat...heheheh

Wassalam




Nasi Lalapan, Nasi Lalapan Ayam, Nasi Lalapan Empal, Nasi Lalapan Ikan Bawal Muara Rasturant, Restoran Muara, Restoran Muara Waterfront Miri, Miri

2 comments:

Fendy said...

sedap ke?..ermmmm

Alissya_Yana said...

Yana rasa heheh...tapi klu org lain yana tak tahu...klu nak tahu kena cuba sendiri...heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Alissya_Yana. Powered by Blogger.