Followers

Friday, November 25, 2011

Siapa aku di mata dan hatimu...

Assalamualaikum...w.b.t

Entri yana malam nie mungkin ada unsur sedih sikit kot....
Tajuk entri "Siapa Aku Dimata dan Hatimu?????"...
Pernah kah rakan-rakan semua bertanya soalan seperti di atas kepada sesiapa yang rapat dengan anda tak kisah lah
 kawan ke?..
lawan ke?..
classmate ke?..
 coursemate ke?..
roommate ke? ..
housemate ke?..
ataupun soulmate? 
dan banyak lagi mate lah...
heheheh....

Mungkin ada diantara rakan2 blogger yang pernah bertanya soalan begitu kepada seseorangkn...tak mustahil bukan...

Apa perasaan korang masa tanye soalan tu...heheh
ada tak yang rasa
sedih...
kecewa...
marah...
benci...
geram...
terkilan...
ataupun ke semua diatas..

Mesti ada kan...yana pernah rasa semua perasan tu..dan yana pun pernah tanye gak soalan tu..masa tu yana tak dah tak peduli ape jawapan yang yana akan dpt...
tuhan je tahu ape yang yana rasa masa yana tanye soalan tu kat seseorang yang pernah mengembirakan hati yana...

Jawapan die mmg sangat menghiris perasaan...sampai sekarang yana masih ingat ape yang die katakan...(tapi yana tak simpan dendam ye...tak baik untuk kesihatan) heheheh...dari situ yana mulakan hidup baru....yana byk belajar dari kesilapan diri yana....sekarang yana happy dengan diri yana kerana yana berjaya memulihkan semangat yang pernah diruntuhkan satu masa dulu...

Yana telah buktikan siapa yana di mata dan hati semua pihak...termasuk dia yang pernah menghiris hati yana dengan kata2 nya...terima kasih yana ucapkan..

oklah sampai disini entri yana hari nie...heheheh...ingat
Siapa aku dimata dan hatimu???????


1 comment:

Alieza Dayasari said...

pernah tanya.. dn bila dpt tahu jwpn pun, perkara tu tak pernah menyakinkan.. kata2 bercanggah dgn perbuatan.. lbh memeritkan..
andai "dia" kata yg sebenar, lbh baik.. dan jelas utk saya teruskan kehidupan tnpa sbarang keraguan. bila "dia" ckp lain, buat lain.. sgt sakit... Saya doakan "dia" bahagia dgn seluruh ahli keluarga dia. dan jgn buat mcm ni pada org lain lagi.
(sorry coret byk di sini)

singgah2 jap.. usha entry usha iklan..
sama2 tgk iklan... tambah tabung...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Alissya_Yana. Powered by Blogger.